על קצה הלשון // אירועי קולינריה ושיווק

גרטל שיינר, 08.05.2020
אתם בוודאי זוכרים את המנה הכי טובה שאכלתם, מה זה היה? איפה? וכמובן עם מי חלקתם את הרגע !  כי חוויות גסטרונומיות מרגשות אותנו, נצרבות ו"מצולחתות" בתודעה שלנו. אוכל ושתייה, הם מקור להנאה ויצירתיות. איכות חומרי הגלם, שיטות הבישול, הכלים וצורת ההגשה הם אמצעים מדהימים ליצירה וביטוי עצמי. החוויה הזו מקבלת עומק נוסף באירועים קולינריים שהם דרך מרתקת וכיפית להתגבש לקהילה, לחדש ולרגש.
יצאנו להפיק. לחקור ולטעום !
שיק או שוק?  תמיד שוק!
בין שריקות, צעקות וצבעים עזים מצליחים הסיורים הקולינריים להיות ה"אחות השכונתית" של ימי הכיף. ישראל היא מעצמה קולינרית צבעונית, רב-תרבותית וקולנית במיוחד. בסיורים כאלה נחשפים לתרבות קולינרית ענפה שמשלבת משחקיות מחקר ואינטראקציות אישיות עם מגוון רחב של יצרנים מקומיים, שפים.ות, חומרי גלם, טעמים וריחות. המגוון מטריף חושים: שווקים שונים, דוכני אוכל, טעימות יין, מבשלות בירה, מחלבות, ועוד. כולם בסיס מדהים לגיבוש, למידה וחיבור ערכי עם לקוחות, חברים ומשפחה. בסיור קל מאד לשלב משימות, טעימות, תחרויות ואתגרים מפתיעים שהם 100% חוויות מרגשות, אותנטיות וקלילות.

אנחנו כבר עובדים על סיור דוכני אוכל בדרכים לקיץ הקרוב. אז תשאירו מקום לקינוח!
הקשר בין FOODPORN ויצירתיות

חשבתם למה יש מאכלים שהם טעימים יותר כשאוכלים אותם עם הידיים? סדנאות אוכל הן מסגרת טובה להבין שאלות חשובות מהסוג הזה. סדנאות בקבוצה הן מקום מושלם לגיבוש חברתי ולהקניית תחושת מסוגלות: החל מהמחקר המקדים, דרך ההכנה המשותפת, היכרות עם שיטות בישול, כלים וחומרי גלם חדשים, המצאת מתכונים יחד, ועד המשחק שמסביב והאנרגיה המשותפת. העבודה המובנית בצוות מחזקת את התקשורת ואת האמון, שלא נאמר גם את בלוטת הטעם. בחירה נכונה של שף או המנחה תוסיף אקשן, טיפים ואנקדוטות מאחורי הקלעים של הסצנה הקולינרית שכולם מכירים. כשבסוף יושבים לאכול יחד נוצר חיבור אנושי שהופך לזיכרון קבוצתי משמעותי שיישאר אתכם הרבה אחרי הקינוח. אגב, זה לא חייב להיות בישול! סדנאות פוד-דיזיין הן גם כלי מעולה לפיתוח יצירתיות וסיעור מוחות. מותגים מובילים משתמשים בהן לקדם מודעות לתוכן או לעודד תהליכי פיתוח ולגבש אסטרטגיה בתחום השיווק החוויתי.  
 
תראו מה עשינו עם חברת נובה עבור קבוצת טרנדולוגים, עפו על זה!

עזבו אתכם משמלת הכלה, מה יש לקינוח?

מה הקשר בין קפה לקינוחים? איזה מרקם של בצק מתאים למשטח בטון? אירועי קולינריה מצליחים להמחיש חוויית מותג חושית, לעורר השראה ולשמור על קהילה קרובה ומעורבת. מותגי פרימיום מציגים באירועי קולינריה קולקציות, טכנולוגיות ומוצרים חדשים. באירועים פרטיים סביר להניח שרוב האורחים לא יזכרו את שמלת הכלה, אבל יזכרו ב100% מה היה בתפריט ויחוו דעה על הקינוחים. חיבור רגשי וערכי באמצעות אוכל ובעזרת שפים, מיקסולוגים, סטייליסטים מזון ויועצים קולינריים עובד כמו קסם. ליהוק, תמהיל תוכן מהודק יאפשר לכם להטמיע את המותג שלכם וליצור אמירה עיצובית מלאת שיק, טעימה ומרעננת.

אז מה הקשר לקפה וקינוחים? על זה בדיוק דיברנו באירוע השקה של נספרסו

"אנחנו כאן כדי ליצור אתכם אסטרטגיה קולינרית נכונה עבור הקהילה שלכם.ראו הוזהרתם, שיווק חווייתי יכול להיות טעים בצורה ממכרת"
עקבו אחרינו, אחרת איך נכיר ?
טל שפיגל
על המחברת:
גרטל שיינר היא בוגרת המחלקה לתקשורת חזותית ובוגרת החוג למוזיאולוגיה של אוניברסיטת ת"א. גרטל חוקרת ויוצרת רב תחומית המשלבת פרספקטיבות אוצרות, פתרונות הפקות ייחודיות והבנה מעמיקה של מגמות אירוח. היא מקדמת תרבות גסטרונומית וחדשנות עיצובית בפרויקטים שיווקיים אסטרטגיים חווייתיים של מותגים וארגונים.
 

מאמרים נוספים

חיבור בין מנות לטעמי משקאות
מיקסולוגיה היא לא מיתולוגיה

בקרוב <<
על קצה הלשון
כשהשיווק פגש את קולינריה

 להמשך קריאה <<
לא בורחות מאף אחד
על חדרי בריחה וחווית משתמש

 להמשך קריאה <<
UP

לעוד עדכונים חמים

Copyright © 2020 UNICAS PRODUCTIONS, All rights reserved.
דברו איתנו:
0542221006
0525642429
כתובתינו :
הראשונים 58, בני עטרות
ת.ד 123
 
    עקבו אחרינו, אחרת איך נכיר ?