WE DIG IT

כנס דיגיטל למנהלים

חברת פלאפון

\\

מטרות ואסטרטגיה

לאחר תהליך דיגיטליזציה פנים ארגוני רוחבי, החליטה חברת פלאפון לערוך אירוע מנהלים ראשון מסוגו שיכלול תצוגת יכולות ונקודת ציון משמעותית בתהליך במטרה להכיר את הפרויקטים, לעורר גאווה ולעודד המשך תהליך פורה בתחום. 7 חטיבות, כל אחת הציגה 3 פרויקטים נבחרים בתחרות הישגית מרגשת ומעוררת פליאה.

עיצוב במה לאירועים

החלק שלנו בחוויה

בניית תוכן// הפקה// קריאייטיב ועיצוב

\\

עיצוב

כחלק מכנס המנהלים הפקנו תערוכה של 21 פרויקטים מובילים בתוך הארגון. האתגר הגדול היה הליווי הצמוד לכל אחד מהצוותים, גיבוש הרעיונות שלהם ומתן פתרונות קרייטיבים לביטוי תהליכים פנים אירגוניים. כחלק מהפן העיצובי בנינו VOICE OVER  "פלקסה" שהובילה בהנחייה קולית את הקהל לאורך הכנס.

\\

הפיצוח

WE DIG IT הוא אירוע שחוגג הירתמות של מנהלי החברה בכל הדרגים ליצירת תרבות ארגונית דיגיטלית מתקדמת ויעילה. בתהליך הפיצוח והפקת האירוע ישבנו עם 21 הצוותים המתמודדים. איתם תרגמנו כל פרויקט לחוויה ואינטראקציה אנושיות מפתיעה שהסבירה, הדגימה והטמיעה את התוכן בצורה חווייתית ורלוונטית. הפקת תערוכה שלמה עבור מנהלי החברה יצרה תחרות ארגונית בריאה. בנוסף, בנינו תכנית חלל מסקרנת בה כולם הציגו בסביבה חגיגית, המשתתפים השתמשו במערכת דירוגים שפיתחנו עם חטיבת ההנדסה של החברה, גאווה ארגונית נוספת! כשעל הבמה יהודה לוי מרגיש סטיב ג'ובס, אנחנו יודעים שהצלחנו.

תערוכה לעובדי חברה
תוכן משלים לאירועים

צילום: תומר פולטין

חזרה לאירועים

רגע לפני השיגור

ענה/י על כמה שאלות