WE DIG IT

כנס דיגיטל למנהלים

חברת פלאפון

\\

מטרות ואסטרטגיה

לאחר תהליך דיגיטליזציה פנים ארגוני רוחבי, החליטה חברת פלאפון לערוך כנס דיגיטל למנהלים ראשון מסוגו שיכלול תצוגת יכולות ונקודת ציון משמעותית בתהליך במטרה להכיר את הפרויקטים החדשים שנוצרו, לעורר גאווה ולעודד המשך עבודה פורה. בחברת פלאפון 7 חטיבות, כל אחת הציגה 3 פרויקטים נבחרים בתחרות הישגית מרגשת ומעוררת פליאה.

עיצוב במה לאירועים

החלק שלנו בחוויה

בניית תוכן// הפקה// קריאייטיב ועיצוב

\\

עיצוב

כחלק מכנס המנהלים הפקנו תערוכה של 21 פרויקטים מובילים בתוך הארגון. האתגר הגדול היה הליווי הצמוד לכל אחד מהצוותים, גיבוש הרעיונות שלהם ומתן פתרונות קריאייטיבים לביטוי תהליכים פנים אירגוניים. כחלק מהפן העיצובי בנינו VOICE OVER ושמה 'פלקסה' שהובילה בהנחיה קולית את הקהל לאורך הכנס.

\\

הפיצוח

WE DIG IT הוא אירוע שחוגג הירתמות של מנהלי החברה בכל הדרגים ליצירת תרבות ארגונית דיגיטלית מתקדמת ויעילה. בתהליך הפיצוח והפקת האירוע ישבנו עם 21 הצוותים, איתם תרגמנו כל פרויקט לחוויה אינטראקטיבית מפתיעה שהסבירה והדגימה את התוכן בצורה מדויקת. הפקת תערוכה שלמה עבור מנהלי החברה יצרה תחרות ארגונית בריאה שהובילה לגיבוש וגאווה גדולה מצד המנהלים. בנוסף, בנינו תכנית חלל יעילה המאפשרת זרימת קהל נוחה, בה כולם הציגו בסביבה חגיגית. המשתתפים השתמשו במערכת דירוגים שפיתחנו עם חטיבת ההנדסה של החברה במיוחד לאירוע, גאווה ארגונית נוספת! וכשעל הבמה המנחה יהודה לוי מרגיש כמו סטיב ג'ובס, אנחנו יודעים שהצלחנו.

תערוכה לעובדי חברה
תוכן משלים לאירועים

לקוח: חברת פלאפון

עיצוב וקריאייטיב: אוניקס  // צילום: תומר פולטין

 

חזרה לאירועים

רגע לפני השיגור

ענה/י על כמה שאלות