Commercial Marketing

הפקת יום צילום

OrCam technology

\\

מטרות ואסטרטגיה

כחלק ממהלך קמפיין פירסומי גלובלי של חברת ORCAM המפתחת סל מוצרים טכנולוגיים לקהילת עיוורים ולקויי ראיה, נתבקשו להפיק יום צילום שבמסגרתו נייצר חומרים צילומיים וידאו וסטיל אשר ישרתו את החברה בדיגיטל ופרינט ברחבי העולם. בתהליך העבודה על יום הצילום, נדרשו לאתר לוקיישן וללהק קאסט רחב של דמויות אשר עולות בקנה אחד עם הערכים של החברה. המטרה המרכזית של יום הצילום הינה הצגת סל המוצרים בצורה מקצועית המספרת את הסיפור של החברה וממחישה את מגוון הפתרונות אשר הופכים את החברה למובילה בתחומה.

2B9A0756

החלק שלנו בחוויה

הפקה// ייעוץ

\\

לוקיישן ותהליך הליהוק

תוצרי יום הצילום תלויים במגוון כלים הפקתיים. משלב בחירת המקום המדוייק אשר יתן את התפאורה הטבעית למצולמים, צוות צילום מקצועי וכמובן ליהוק אשר יגרום לחיבור והזדהות עם משתמשי הקצה הקיימים והפוטנציאליים. שיתוף פעולה הדוק עם הלקוח, בירור הצרכים וחיבור חד וברור עם ערכי המותג מהווים את אבני היסוד להצלחת הפרוייקט והתוצרים.

\\

הפיצוח

לאחר תהליך בדיקה של מספר מקומות, נבחר בית הספר החדש ע"ש שמעון פרס (לשעבר שבח מופת) כלוקשיין מוביל. לאחר תהליך ליהוק קפדני חילצנו את הדמויות המדויקות ביותר עבור הצילומים. הלוקיישן חולק לאזורי צילום שונים ע"פ תסריט הבימוי ואנו ניהלנו את לוחות הזמנים הקפדניים על מנת לעמוד ביעדי הצילום של היום המאתגר הזה. בשורה התחתונה, עבודה מקצועית, ניהול זמן ובחירות נכונות הובילו לתוצרים נפלאים שמשרתים את החברה במהלכים השיווקים ויצרה ערך רב למותג שעושה מהפכה בתחום AI למען אוכלוסיה עם ליקויי ראייה בכל העולם!

2B9A9997
2B9A1008

בימוי: דניאל קוץ וידאו: רמי קצב סטילס: זוהר שטרית

חזרה לאירועים

רגע לפני השיגור

ענה/י על כמה שאלות