Nespresso-Vertuo-open-(8)

תמונה שווה אלף מילים, קיר צילום זה כבר סיפור שלם!

מאז שהגיחה לעולמינו המצלמה הקדמית לטלפון שלנו, פצחה לחיינו תרבות "הסלפי". גם המתנגדים הגדולים ל"תרבות" הזו לא יכולים, שלא להשתמש מידיי פעם במצלמה הזו. השועלים הוותיקים, אנשי השיווק ומובילי דעת קהל, יודעים לסרוק את השטח ולחפש את הרקע הנכון והמתאים להצטלם עליו. אז איך אנחנו יכולים לעזור לאורחים שלנו להנות ועל הדרך לשווק גם המותג שלנו? ספויילר, בעזרת קיר צילום לאירועים וארגונים ככלי לשיווק חוויתי . כל התשובות בסקירה שהכנו!

מיקום

כמו בנדל"ן הכי חשוב "לוקיישן, לוקיישן, ללוקיישן". אם אנחנו במשרדי החברה, נבחר את המקום בו יש הכי הרבה תנועה. לדוגמא בפרויקט שעשינו עבור חברת מגדל, השקנו את מבצע "שמים פתוחים". מבצע מכירות סוף שנה למשווקים, כאשר לעומדים ביעד ממתינים כרטיסי טיסה לחופשה חלומית בזנזיבר הקסומה. את קיר הצילום עם כל הסטיילינג הקמנו ממש בכניסה לקומה של המשווקים, כך שאין אדם שהגיע למשרד ולא נחשף לקיר. לחילופין אם אנחנו בכנס או תערוכה ננסה למצוא מקום מרכזי, שיש בו תנועה, אך גם מספיק מרווח ונוח לאנשים להמתין עבור הצילום. אחרי הכל אנחנו צריך קצת ספייס כדי לסדר את הפוני ולכוון את הפלאש!

הפקת קיר צילום
מיקום הקיר בכניסה למשרד או באזור אחר שתמיד קיימת בו תנועה של אנשים

אפקט הwow – עיצוב וידאו וסטיילינג.

אז בחרנו מיקום ועכשיו מה? אז כמובן שהקיר חייב להיות עוצמתי, מגניב וכזה שכולם רוצים לעמוד ולהצטלם על הרקע שלו. מעבר לתמונת הנוף המטורפת ברקע, שווה לשלב מסך וידאו מוטמעת. על המסך נשלב וידאו לופ ברקע עם חומרים סקסיים שיתפסו את הצופה. במבצע "שמים פתוחים" ערכנו וידאו מהמם על זניזיבר, לצידו הקמנו שולחן בר ששימש כפלטפורמה לעוד פעילויות סביב המבצע. פרטי סטיילינג מגניבים, מכובעי חוף, כפכפים  משקפי אננס וכמובן אננסים וקוקוסים שידרגו את המראה הכללי. הפרטים הקטנים, הם אלו שמכניסים את הקהל שלכם לאווירה שאתם רוצים. תשקיעו מחשבה, זה ישתלם

שיווק חוויתי פנים אירגוני
אי אפשר לעבור ליד בלי לגעת בקוקס או באננס אמיתי

מסרים שיווקים – אל תהיו סתם יפים, דברו תוכן!

עכשיו כשיש לנו קונספט לקיר ובחרנו את המיקום שלו, ניגש למנה העיקרית – התוכן. צילום יפה זה מגניב, אבל רוח המותג והמסרים חייבים לעבור. דוגמא טובה לקיר צילום לאירועים ואירגונים, אפשר לראות בביתן טמבור שאנחנו הפקנו, בכנס המועצה לבניייה ירוקה. קבוצת טמבור עשתה שינוי מדהים בשנים האחרונות ומובילה את מהפכה תו התקן הכי ירוק בישראל בתחום הבניה והצבע. כדי לתקשר את המהלך ייצרנו קיר צילום מכל החומרים הירוקים של טמבור, בשילוב מסרים ואפילו לוח גיר מגנטי. בנוסף עשינו שימוש בחומרים שלהם שאפשרו להפיץ את הבשורה בצורה אותנטיות, כך שאורחי הכנס הוזמנו לכתוב משהו אישי ולתקשר אותו לקהלים שלהם.

קיר צילום הוא כלי עבודה שיווקי לכל דבר, חיבור למסרים ותוכן יוביל ליצירת מעורבות וחשיפה גבוהה למותג

הפקת ביתן לטמבור
שילוב חומרי המותג שמוביל לויראליות ושילוב מסרים

אינטראקטיביות

אז יש לכם אחלה קיר צילום, יפה ומהמם. לא שכחתם להכניס את כל המסרים השיווקים שלכם, בצורה אלגנטית שעובדת עבורכם. אבל חסר לכם עוד משהו קטן. אינטראקטיביות – כי דיאלוג והדדיות זה בונוס ענק. אז איך עושים את זה? אקססוריז מגניבים. על משקל השפמים על המקל שיש בכל חתונה, – באירועים עסקיים נעשה שימוש באובייקטים וחפצים מזמינים וקלילים הקשורים לעולמות התוכן שלכם. לדוגמא ועידת האדריכלים השנתית של פורם העיצוב הישראלי. שם הפקנו קיר צילום עם 4 קסדות צבועות בגוון כחול של האירוע שהפכו לחגיגה ויראלית מלאת קלילות והומור. אין אורח אשר פיספס את ההזדמנות להצטלם עם קסדה מיוחדת ולהעלות את זה לעמוד האינסטגרם או פייסבוק שלו. אינטראקטיביות זה ממש כבר WIN WIN

תוכן אחלה אבל מחפשים מישהו שיעזור לכם עם זה?

תשאירו פרטים ותכף נהיה אתכם
קיר צילום ויצירת מעורבות
צילום: אחיקם בן יוסף

מערכת שיתוף והפצה

כולם כבר יודעים ש Sharing is Caring. אז יש לנו קיר עם מסרים והוא אינטרקטיבי ומהמם. בואו נעזור ללקוחות שלנו לשתף. הדרך הפשוטה היא כמובן כל אחד יצלם עם המצלמה שלו, נחמד אבל אפשר יותר. כחלק מהפקת קיר צילום לאירועים ואירגונים, קיימות מערכות אשר מצלמות את האורחים ושולחות ישירות למייל שלהם את התמונה עם אפשרות לשיתוף לאינסטגרם או פייסבוק. אם תרצו, אפשר גם להוסיף מסגרת ממותגת לתמונה עם לוגו החברה או המסר המרכזי. בקיצור, כלי עוצמתי לאיסוף לידים וחשיפה גבוהה למותג ולמסרים. אחרי שצילמנו אל תשכחו לבחור את ההשטאג שלכם, זה יכול להיות שם החברה או המסר אותו אתם רוצים להעביר. טוב, אולי נקדיש לזה פרק בהמשך.

הגעתם עד פה! זה סימן לכך,נשמח לשתף אותם בלוח ההשראה שלנו בפינטרסט של אוסף קירות צילום הכי מטריפים שראיתם!

בלי קשר, אתם תמיד מוזמנים לעקוב אחרינו באינסטגרם ופייסבוק , תמיד מעניין שם!

תוכן אחלה אבל מחפשים מישהו שיעזור לכם עם זה?

תשאירו פרטים ותכף נהיה אתכם
שתפו

עוד מהבלוג...

אירוע חברה בבית מלון במרוקו
בעידן הדיגיטלי, חברות רבות משקיעות בטכנולוגיות חדשניות כדי לשפר את ניהול נסיעות העובדים ולייעל את התהליך. טכנולוגיות אלה מאפשרות גמישות רבה יותר, שליטה טובה יותר, חיסכון בעלויות וחוויית משתמש מיטבית עבור העובדים.
קהל
התקשורת הכריזה על שנת מלחמה, אבל אירגונים גלובליים חייבים למצוא פתרונות לחבר את הארגון על מנת להצליח. אז איך עושים אירועים בזמן מלחמה , מה עושים עם עובדים גולבליים שאינם ישראלים. יש פתרונות רבים ומגמות ברורות, מה שבטוח חייבים להיות בתנועה!
ביתן נספרסו בכנס כלכליסט
כאשר מדובר בתערוכה בכנס בינלאומי, בחירת המיקום המדוייק לביתן של החברה שלכם היא קריטית להצלחה. זה יכול להשפיע על הטראפיק, הנראות ועל הרושם הכללי, מה שיכול להיות בעל השפעה גדולה על היקף ההצלחה של החברה שלך בכנס. במקרים רבים, החברות הוותיקות במתחם נהנות מזכות ראשונים ובנדל"ן כמו בנדל"ן כולם אוהבים את הלוקיישן הטוב ביותר. אבל לעיתים תצטרכו לבחור מיקום חדש לביתן שלכם אז הנה כמה קריטריונים שחובה לקחת בחשבון!
ביתנים-חדשניים
מבט רוחבי על תערוכות בעולם מראה התפתחות ללא הרף, ומעיד על מהפכה בעיצוב ביתנים לתערוכות. חברות פורצות את גבולות היצירתיות, ומשלבות עיצובי ביתנים חדשניים באמצעות טכניקות שונות למשיכת מבקרים. כשהמטרה היא להפוך את חווית הביתן מצפייה פסיבית לאינטראקציה מרתקת, ובכך לקבוע סטנדרט חדש בעולם התערוכות המתעדכן.

רוצים להתייעץ על אירוע חברה או הפקת ביתן בתערוכה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר

רגע לפני השיגור

ענה/י על כמה שאלות