קינוחים טל שפיגל

אירועי קולינריה ושיווק // על קצה הלשון

אירועי קולינריה ושיווק, הם מקור להנאה ויצירתיות. אתם בוודאי זוכרים את המנה הכי טובה שאכלתם, מה זה היה? איפה? וכמובן עם מי חלקתם את הרגע ! כי חוויות גסטרונומיות מרגשות אותנו, נצרבות ו"מצולחתות" בתודעה שלנו. איכות חומרי הגלם, שיטות הבישול, הכלים וצורת ההגשה הם אמצעים מדהימים ליצירה וביטוי עצמי. החוויה הזו מקבלת עומק נוסף באירועים קולינריים שהם דרך מרתקת וכיפית להתגבש לקהילה, לחדש ולרגש.

שיק או שוק? תמיד שוק!

בין שריקות, צעקות וצבעים עזים מצליחים הסיורים הקולינריים להיות ה"אחות השכונתית" של ימי הכיף. ישראל היא מעצמה קולינרית צבעונית, רב-תרבותית וקולנית במיוחד. בסיורים כאלה נחשפים לתרבות קולינרית ענפה שמשלבת משחקיות מחקר ואינטראקציות אישיות עם מגוון רחב של יצרנים מקומיים, שפים.ות, חומרי גלם, טעמים וריחות. המגוון מטריף חושים: שווקים שונים, דוכני אוכל, טעימות יין, מבשלות בירה, מחלבות, ועוד. כולם בסיס מדהים לגיבוש, למידה וחיבור ערכי עם לקוחות, חברים ומשפחה. בסיור קל מאד לשלב משימות, טעימות, תחרויות ואתגרים מפתיעים שהם 100% חוויות מרגשות, אותנטיות וקלילות

אנחנו כבר עובדים על סיור דוכני אוכל בדרכים לקיץ הקרוב. אז תשאירו מקום לקינוח!

סיור קולינרי בשוק

אנחנו כאן כדי ליצור אתכם אסטרטגיה קולינרית נכונה עבור הקהילה שלכם.ראו הוזהרתם, שיווק חווייתי יכול להיות ממכר!

הקשר בין FOODPORN ויצירתיות

חשבתם למה יש מאכלים שהם טעימים יותר כשאוכלים אותם עם הידיים? סדנאות אוכל הן מסגרת טובה להבין שאלות חשובות מהסוג הזה. סדנאות בקבוצה הן מקום מושלם לגיבוש חברתי ולהקניית תחושת מסוגלות: החל מהמחקר המקדים, דרך ההכנה המשותפת, היכרות עם שיטות בישול, כלים וחומרי גלם חדשים, המצאת מתכונים יחד, ועד המשחק שמסביב והאנרגיה המשותפת. העבודה המובנית בצוות מחזקת את התקשורת ואת האמון, שלא נאמר גם את בלוטת הטעם.

בחירה נכונה של שף או המנחה תוסיף אקשן, טיפים ואנקדוטות מאחורי הקלעים של הסצנה הקולינרית שכולם מכירים. כשבסוף יושבים לאכול יחד נוצר חיבור אנושי שהופך לזיכרון קבוצתי משמעותי שיישאר אתכם הרבה אחרי הקינוח. אגב, זה לא חייב להיות בישול! סדנאות פוד-דיזיין הן גם כלי מעולה לפיתוח יצירתיות וסיעור מוחות. מותגים מובילים משתמשים בהן ובסיורי קולינריה לקדם מודעות לתוכן או לעודד תהליכי פיתוח ולגבש אסטרטגיה בתחום השיווק החוויתי.

תראו מה עשינו עם חברת נובה עבור קבוצת טרנדולוגים, עפו על זה!

FOOD DESIGN

איך בדיוק מתחברים אירועי קולינריה ושיווק

מה הקשר בין קפה לקינוחים? איזה מרקם של בצק מתאים למשטח בטון? אירועי קולינריה ושיווק מצליחים להמחיש חוויית מותג חושית, לעורר השראה ולשמור על קהילה קרובה ומעורבת. מותגי פרימיום מציגים באירועי קולינריה קולקציות, טכנולוגיות ומוצרים חדשים. באירועים פרטיים סביר להניח שרוב האורחים לא יזכרו את שמלת הכלה, אבל יזכרו ב100% מה היה בתפריט ויחוו דעה על הקינוחים. חיבור רגשי וערכי באמצעות אוכל ובעזרת שפים, מיקסולוגים, סטייליסטים מזון ויועצים קולינריים עובד כמו קסם. ליהוק, תמהיל תוכן מהודק יאפשר לכם להטמיע את המותג שלכם וליצור אמירה עיצובית מלאת שיק, טעימה ומרעננת.

אז מה הקשר לקפה וקינוחים? על זה בדיוק דיברנו באירוע השקה של נספרסו

פוד דיזיין אירועי קולינריה
שתפו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

עוד מהבלוג...

Master origan (12)
בדיוק כמו שמותגים מקדישים תשומת לב להיבטים סביבתיים וחינוכיים בעשייה שלהם ככה ראוי לקחת אחריות על התנהגות המותג בתחומי תרבות, עיצוב ותוכן.
קונספט אירוע
קונספט אירוע זה אחד המונחים הרחבים והמבלבלים בתחום של שיווק חווייתי, ואפשר למצוא אותו גם בענפים אחרים, כמו קריאייטיב, אירועים, עיצוב גרפי, כתיבה, הפקות תוכן, ועוד. קונספט זה הקשר הרעיוני שבין עיצוב, מסר וקהל. קונספט הוא הרעיון עליו תתבסס פעילות שיווק וצורת התקשורת שלו לקהל היעד.
לוקיישנים לאירוע בתקופה הקורונה
איתור לוקיישנים לאירוע בתקופת הקורונה, זוהי משימה לא פשוטה כלל. אך עם האתגר מגיעות הזדמנויות נהדרות לחשוב מחוץ לקופסא אך בתוך כללי בטיחות הבריאות של כולם. יצאנו לסיעור מוחות ואיתור לוקיישנים מצפון לדרום, כדי להביא לכם את חמשת הגדולים.
הפקת אירוע או ועידה
קרה לכן שעמדתן פעם בסיור ספקים ולא הבנתם חצי מהמונחים? קורה לכולן 😊 יצא לכם לדבר עם ספק ולחשוב שהוא לא מכאן? גם זה קורה פה ושם.. לכן הכנו עבורכם מסמך שמרכז בצורה ברורה ופשוטה את עשרת מונחי חובה להפקת אירוע מעולה!

רגע לפני השיגור

ענה/י על כמה שאלות